- Magazinele online din România care implementează soluția VTEX le oferă clienților posibilitatea să achiziționeze produsele, cu cardul, printr-un singur click
- Implementarea platformei VTEX generează din start o creștere de peste 20% a ratei de conversie pentru magazinele online
București, 20 decembrie 2018 – VTEX, furnizor global de soluții ecommerce în cloud pentru companii mari, și una dintre cele mai importante platforme ecommerce din lume, intră în parteneriat cu PayU, liderul pieței de plăți online din România, pentru furnizarea unei soluții de ecommerce preintegrată cu tehnologia care permite achiziții online, cu cardul, printr-un singur click.
Cele două companii au dezvoltat împreună o soluție tehnologică (API) ce le permite utilizatorilor să facă achiziții online printr-un singur click, informațiile de plată necesare fiind introduse o singură dată în platformă, operațiune ce nu va mai fi necesară la plata comenzilor viitoare.
Noua soluție este parte integrantă a SmartCheckout™, tehnologie VTEX patentată de plată online fără parolă, cu un sistem de checkout rapid și transparent care generează din start o creștere de peste 20% a ratei de conversie pentru magazinele care implementează platforma VTEX.
Soluția de plată printr-un singur click îmbunătățește experiența de shopping a utilizatorilor și, în același timp, contribuie la creșterea suplimentară a ratei de conversie.
Implementarea acestei tehnologii este posibilă prin respectarea de către VTEX și PayU a cerințelor impuse de standardul de securitate PCI-DSS (Payment Card Industry Data Security Standard), cel mai înalt standard de securitate în domeniul plăților online. PCI-DSS presupune asigurarea securității datelor de card atunci când sunt stocate, procesate și transmise astfel de date. Respectarea acestui standard de securitate ia în calcul atât infrastructura IT, cât și criptarea informației şi testarea continuă a tuturor componentelor implicate în procesarea online, pentru detectarea vulnerabilităților de securitate.
„La nivelul pieței de ecommerce, rata de conversie din România este de aproximativ 1%, iar rata medie de abandon a coșului de cumpărături este de 75%. Parteneriatul dintre VTEX și PayU contribuie la dezvoltarea industriei de comerț electronic din România, prin îmbunătățirea ratei de conversie a magazinelor online care implementează platforma VTEX, lucru ce duce, în final, la creșterea satisfacției clienților și a încrederii lor în procesul de achiziție online”, spune Ionuț Farcaș, Country Manager VTEX pentru România.
,,Întotdeauna căutăm oportunități de a susține creșterea comercianților din portofoliul nostru, iar parteneriatul cu VTEX vine să ilustreze perfect acest lucru. Împreună ne dorim să le oferim cumpărătorilor online cele mai bune servicii, pentru că este simplu, sigur și rapid să plătești cu un singur click. Drept dovadă, anul acesta, în prima parte a zilei de Black Friday, 7 din 10 cumpărători și-au salvat datele cardului pentru a plăti instant produsele preferate”, declară Marius Costin, Country Manager PayU România.
Noua soluție dezvoltată de cele două companii stimulează achizițiile direct de pe telefonul mobil, utilizatorii nemaifiind nevoiți să introducă datele de card, cele personale sau de livrare la fiecare achiziție, îmbunătățindu-se astfel radical experiența de shopping.
Despre VTEX
VTEX este singura platformă multi-tenant True Cloud Commerce™ pentru piața de ecommerce, bazată pe o infrastructură cloud flexibilă, care generează rate de conversie mai mari, TCO scăzut și ajută la creșterea loialității clienților față de retaileri. Utilizarea VTEX SmartCheckout™, o tehnologie patentată de plată online fără parolă, sigură și intuitivă, oferă o soluție superioară și fără cusur pentru comerțul digital, o soluție unică complet adaptabilă, unificată și care ține pasul cu așteptările în continuă schimbare ale clienților. Companiile care utilizează platforma VTEX înregistrează o creștere medie de 54% a ratei de conversie și un nivel semnificativ redus de abandon al coșului de cumpărături. Platforma VTEX rulează în peste 3.000 de magazine online, din peste 25 de țări, și este utilizată cu încredere de retaileri și branduri de top, precum: Sony, Walmart, McDonalds, Whirlpool, Coca-Cola, Lancôme, Pandora, Avon și LEGO. În 2017 și 2018, VTEX a fost inclus în clasamentul Gartner Magic Quadrant pentru comerț digital.
Pentru mai multe informații, vizitează http://www.vtex.com și rămâi conectat cu VTEX Cloud Commerce prin intermediul blogului companiei. Te poți alătura discuțiilor pe canalul de Twitter @VTEXTrueCloud.
Despre PayU
PayU este un furnizor global de servicii de plată pentru companii. Compania este lider pe piețele din Europa Centrală și de Est și procesează tranzacții pentru comercianți precum: Adidas, Amway, Allegro, AmRest, Booking.com, Makro, Orange, PKP Intercity, Play, Showroom.pl, Sony, TUi, Virgin Mobile.
În România, PayU lucrează cu parteneri precum Telekom, BlueAir, Paravion, eMag, Flanco, UPC, Elefant.ro, Altex, Flori de Lux, Magnolia, NN Asigurari, Allianz Direct, Eventim.ro, Decathlon, Fashion Days și alții.
La nivel global, PayU Group operează în 18 țări pe patru continente pentru sute de mii de comercianți și este deținut de Naspers, o companie multinațională originară din Africa de Sud, cu operațiuni în media și servicii online.