Kaspersky Lab, compania globala de securitate cibernetica, devine Kaspersky, cu o misiune axata pe a „construi o lume mai sigura”
Timp de peste doua decenii, Kaspersky Lab a pus la dispozitia clientilor cele mai bune solutii de securitate, urmandu-si misiunea de a salva lumea. Pe masura ce aceasta a devenit tot mai digitalizata si globalizata, am iesit din laboratorul antivirus pentru a deveni un lider in tehnologie, cu un portofoliul complex si cuprinzator de solutii de securitate si servicii, care includ produse si tehnologii inovatoare, servicii cloud si informatii despre amenintarile cibernetice.
Rebranding-ul de astazi reflecta aceasta transformare. Numele companiei noastre devine, simplu, Kaspersky, iar noua noastra misiune – „construim o lume mai sigura” – subliniaza angajamentul luat pentru un viitor transparent si in care putem avea incredere, unde toata lumea are acces la nenumaratele oportunitati aduse de tehnologie, pentru ca noi il protejam.
Noul branding reflecta evolutia afacerii noastre de la „securitate cibernetica”, inspre conceptul mai larg de „imunitate cibernetica”. Ne aflam intr-un punct in care oamenii si tehnologia lucreaza impreuna pentru a ne imbunatati viata. Securitatea cibernetica din prezent inseamna mai mult decat protejarea unor dispozitive: dezvoltarea unui ecosistem in care orice obiect conectat este si protejat. Rebranding-ul Kaspersky marcheaza aceasta evolutie si angajamentul de a conduce procesul de dezvoltare a unor standarde mai inalte ale industriei, pentru viitor. Marcheaza, de asemenea, sustinerea de catre companie a crearii unor sisteme conectate care sunt sigure din momentul proiectarii, spre deosebire de situatia in care securitatea este ceva optional, adaugat la sfarsit.
Comentand subiectul rebranding-ului, Eugene Kaspersky, CEO-ul companiei, a spus: „De cand am fondat compania, acum 22 de ani, am vazut atat amenintarile cibernetice, cat si industria de securitate IT evoluand si transformandu-se aproape total, in timp ce am asistat la cresterea rolului tehnologiei in vietile noastre, la birou si acasa. Astazi, lumea are alte nevoi, iar rebranding-ul nostru ne reflecta viziunea pentru a raspunde acestor nevoi – nu doar astazi, ci si pe viitor. Pe baza istoricului nostru reusit de protectie impotriva amenintarilor cibernetice, vom contribui la crearea unei lumi mai sigure, care este imuna la amenintari cibernetice. O lume in care fiecare se poate bucura de nenumaratele beneficii pe care tehnologia le are de oferit.”
Cu noua misiune „Construim o lume mai sigura”, compania Kaspersky va permite tuturor sa adopte, sa aiba incredere si sa foloseasca inovatiile care sunt protejate de tehnologiile sale.
O noua identitate vizuala
In procesul de rebranding, ne-am innoit si identitatea vizuala, pentru a reflecta valorile centrale si esenta a ceea ce reprezinta Kaspersky ca organizatie. Noul logo este creat din litere in forme geometrice precise, ilustrand experienta de prima clasa in inginerie software a companiei, careia ii ramanem fideli. De asemenea, am renuntat la cuvantul „Lab”.
„Baza actualului logo a fost creata in 1997 si de atunci s-au schimbat multe lucruri. Anterior, foloseam litere din alfabetul grec, care nu mai sunt relevante, din cauza schimbarilor in comunicarea noastra – trebuie sa ne uitam catre viitor si sa imbratisam lumea digitala”, spune Andrew Winton, Vice President, Marketing la Kaspersky. „Cand dezvoltam noua identitate vizuala, am eliminat Lab din nume pentru ca am dorit sa simplificam brand-ul astfel incat sa reflecte noua noastra misiune si sa sublinieze gama larga de tehnologii a companiei.